معرفی نرم افزار انتقال تصویر روی موبایل کستل GuardViewer

دیدن تصاویر دوربین مداربسته با گوشی موبایل، بسیار رایج شده است. بعد از نصب دوربین مداربسته و اتصال دستگاه ضبط کننده DVR یا NVR به اینترنت از طریق پورت شبکه می توانیم با نرم افزار انتقال تصویر روی گوشی موبایل، تصاویر را از هر نقطه ای در جهان بدون محدودیت زمانی و مکانی ببینیم. این نرم افزار برند کستل (castle)، guardview می باشد. در این مقاله قصد داریم در مورد این نرم افزار مشاهده تصاویر دوربین صحبت کنیم.

 

بعد از نصب نرم افزار، شما می‌توانید مقاله‌ی “انتقال تصویر موبایل روش P2P+فیلم آموزش گام به گام” را مطالعه نمایید. بدین ترتیب با این راهنمایی به سادگی از انتقال تصاویر لذت ببرید.

ویژگی های نرم افزار انتقال تصویر روی موبایل GuardViewer کستل

1- منوهایی مانند live view – playback – device management  دسترسی آسانی دارند.

2- مدیریت دستگاه بوسیله ی اکانت کلود، صدای دو طرفه و کنترل PTZ از راه دور امکان پذیر می باشد.

3- رمز گذاری داده ها، تعریف پسورد با پین و پترن و اتصال هر دستگاه فقط با یک اکانت، امنیت تصاویر را بالا برده است.

4-قابلیت نونتیفیکیشن آلارم روی موبایل در هنگام دیدن تصاویر  وجود دارد.

5-پایداری تکنولوژی P2P به علت معماری الاستیک و مقیاس پذیر آن، بسیار بالاست.

6- دستگاه با اسکن QR کد به سادگی اضافه شده و تغییر از حالت live view به حالت  playback امکان پذیر است.

نرم افزار انتقال تصویر روی موبایل
نرم افزار انتقال تصویر روی موبایل

بررسی فانکشن‌های نرم افزار انتقال تصویر روی موبایل GuardViewer

1-مدیریت دستگاه

نرم افزار انتقال تصویر روی گوشی موبایل، 64 دستگاه بصورت لوکال و 64 دستگاه بصورت کلود را پشتیبانی می کند. از طرفی تعداد 1000 کانال دوربین مداربسته بصورت لوکال و کلود می توان روی این نرم افزار اضافه کرد. با استفاده از اسکن QR کد، جستجوی خودکار با IP/domain  می توانید دستگاه جدید را به نرم افزار GuardViewer اضافه کنید.

علاوه بر اضافه کردن، عملیات ادیت و حذف هم در نرم افزار به سادگی انجام می شود. با logged in کردن بصورت اتوماتیک تصاویر با کلود سینک شده و  با تپ کردن یک دکمه عملیات live video  شروع می شود.

2- مشاهده تصاویر بصورت زنده 

تصاویر در هنگام اجرا شدن روی گوشی بصورت 1/4/9/16 تایی نمایش داده می شوند. کیفیت تصاویر بصورت HD/SD/SMOOTH (main/sub/third ) خواهد بود. یک تصویر را می توانید با درگ کردن در پیجره دیگر مشاهده کنید.

عملیات فوکوس، زوم و پریست در برخی از مدلها را می توان با منوی  PTZ کنترل کرد. هم چنین صدای دو طرفه بین NVR و دوربین مداربسته برقرار می شود.

3-ضبط تصاویر و بازبینی آن

جستجوی تصاویر با تاریخ و زمان بندی و با کیفیت sub/third استریم انجام می شود. بازبینی تصاویر ضبط شده برای 4 کانال روی کارت حافظه انجام می شود. سرعت بازبینی تصاویر بصورت 1x-2x-4x و کندتر امکان پذیر است.

4-نوتیفیکیشن آلارم

در هنگام نمایش تصویر زنده و بازبینی، آلارم رخ داده برای کلود ارسال می شود. مجوز ارسال شدن یا نشدن نوتیفیکیشن از یک دستگاه خاص هم قابل تنظیم کردن می باشد. این هشدارها برحسب زمان و کانال قابل تنظیم می باشد.

5-تصویر و ویدئو

فایل ها بر اساس زمان تنظیم شده و قابلیت انتقال فایل ها به موبایل وجود دارد. مشاهده تصاویر و ویدئوها بصورت لوکال امکان پذیر است.

6-مدیریت حساب کاربری بصورت کلود

در نرم افزار انتقال تصویر روی گوشی موبایل، ورود به حساب کاربری با یک ایمیل آدرس انحام می شود. به کاربران هم اجازه دسترسی به اپ بدون نیاز به اکانت کلود داده می شود.از طرفی امکان تغییر پسورد و ویرایش اطلاعات شخصی و هم چنین تولید پسورد موقت برای کلود وجود دارد.

7-تنظیمات نرم افزار انتقال تصویر روی موبایل

تنظیمات عکس بصورت حالت های 1 برابر، 3 برابر و 5 برابر می باشد.تنظیم پسورد با پین و پترن امکان پذیر است. میزان دیتای مصرفی وای فای هم قابل تنظیم می باشد.

8- سیستم مورد نیاز برای نصب نرم افزار

سیستم عامل گوشی اندروید باید android 4 به بالا و Ios باید از 7 به بالا باشد. کارت حافظه مورد نیاز باید حداقل 1 گیگابایت و رزولوشن صفحه نمایش هم از  480*800 باید بالاتر باشد.

 

امیدوارم این مقاله تخصصی برای شما مفید بوده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد خرید دوربین مداربسته می توانید با شماره 88518080 تماس حاصل فرمایید. ضمنا خوشحال می شویم شما را در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام صنعت امن ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصول