نرم افزار مدیریت تصویر دوربین های مداربسته Guard Station کستل+دانلود

با اجرای یک پروژه نظارت تصویری و تحویل تصاویر دوربین های مداربسته روی مانیتور، نرم افزار مدیریت تصویر بسیار کاربردی است. زیرا همه تصاویر را بصورت یکپارچه روی دستکتاپ نمایش می‌دهد. در این مقاله قصد داریم به معرفی اپلیکیشن Guard Station (گارداستیشن) برند کستل بپردازیم.

 ویژگی های نرم افزار مدیریت تصویر Guard Station کستل 

 

1- مدیریت تجهیزات بصورت کاربردی با نرم افزار مدیریت تصویر

تمام تجهیزاتی که به نرم افزار مدیریت تصاویر متصل هستند، بصورت اتوماتیک و یا با استفاده از گزینه ی جستجوی (SEARCH) نمایش داده می شوند. با استفاده از IP ADDRESS/DOMAIN NAME و هم چنین GUARDDDNS می توان هر تجهیزی که در شبکه وجود دارد را به لیست اضافه کرد.

2- عملکردهای مختلف و متنوع نرم افزار GUARDSTATION کستل

منوی نرم افزار مدیریت تصاویر کستل
منوی نرم افزار مدیریت تصاویر کستل guard station
  • تصویر Live view :

در حالت Live view صحنه دید دوربین، چیدمان تصاویر، نوع تقسیم بندی صفحه نمایش، صفحه نمایش کمکی، حالت نمایش  بصورت کریدوری، حالت نمایش بصورت متوالی و صدای دو طرفه از جمله پارامترهای قابل توجه هستند.

  • ضبط تصویر :

ضبط تصاویر به صورت محلی، ضبط بر اساس تحریک آلارم، ضبط بر اساس برنامه ریزی زمان بندی شده انجام می شود.

  • بازبینی تصاویر :

پلی بک PLAYBACK تصاویر ضبط شده بصورت هم زمان / غیرهمزمان، بازبینی سریع، بازبینی براساس زمان/رویداد، بازبینی ضبط انجام شده روی کارت حافظه SDCARD انجام می شود.

  • کنترل PTZ :

در نرم افزار GUARDSTATION کستل برنامه های کنترل دوربین PTZ شامل پریست، پریست پاترول، ضبط پاترول، برنامه پاترول انجام می شود.

  • آلارم :

در نرم افزار Guard Station کستل آلارم بر اساس رویداد، آلارم بر اساس آفلاین و آنلاین بودن دستگاه، آلارم بر اساس تحریک شدن انجام می شود.

  • نقشه E-MAP :

این نقشه بر اساس مشخص کردن یک نقطه، یک ناحیه و آلارم قابل پیاده سازی می باشد.

  • ویدئو وال :

از نرم افزار Guard Station کستل برای کاربری ویدئووال بصورت تصویر live view ، توالی تصاویر و بازبینی روی ویدئو وال، آلارم روی ویدئو وال، بازکردن پنجزه ها با یک کلیک، کانال دکودینگ با اتصال خودکار ، پنجره های چندگانه برای یک کانال دکودینگ، ذخیره و تغییر صحنه ها، پیکسل PITCH کوچک رویLED  ، LED مجازی استفاده می شود.

 

مشخصات نرم افزار مدیریت تصویر Guard Station کستل

در نرم افزار مدیریت تصاویر دستگاه و دوربین های مداربسته تحت شبکه بصورت اتوماتیک یا با هم رنجی آی پی شبکه پیدا می شود. با استفاده از سه روش IP address/domain name/ GUARDDDNS میتوان تجهیزات را به نرم افزار اضافه کرد. از طرفی مدیریت دستگاه بصورت کلود (حذف – اضافه – ویرایش و اشتراک گذاری) نیز انجام می شود.

تنظیمات گروهی، دیدن وضعیت تصاویر و ریست کردن ، تنظیمات منوهای تصویر، پارامترهای انکودینگ و OSD منو از راه دور انجام می شود.

 

نرم افزار مدیریت تصاویر GUARDSTATION کستل از دوربین های چشم ماهی (فیش آی ) هم پشتیبانی می کند.

منوی نرم افزار مدیریت تصاویر GUARDSTATION
منوی نرم افزار مدیریت تصاویر GUARDSTATION

1- تصویر زنده Live View 

چیدمان صفحه نمایش در نرم افزار درحالت دیفالت بصورت 1 / 4/ 9 / 16/ 25 تایی است. اما قابلیت نمایش تصویر بصورت 1/ 4/ 5/ 6/ 9/ 10 / 13/ 16/ 17/ 25/ 32/ 36 و 64 تایی و تعداد 3 صفحه نمایش هم بصورت کمکی در آن وجود دارد.

در این نرم افزار قابلیت کنترل دوربین PTZ بصورت حرکت PAN – TILT – ZOOM- FOCUS ، پریست ، پاترول ، حرکت سه بعدی ، کنترل مادون قرمز، کنترل برف پاکن و حذف برف وجود دارد. (البته بستگی به مدل دوربین دارد)

ویژگی های تصویر Live view بصورت نمایش گروهی، نمایش بصورت متوالی، عکس، زوم دیجیتالی، بازبینی سریع، ضبط بصورت لوکال، نمایش دیفالت و نمایش سفارشی، حالت کریدور مد، صدای دو طرفه و آلارم دستی می باشد.

2- بازبینی تصاویر با نرم افزار مدیریت تصویر

بازبینی تصاویر از طریق دستگاه NVR و هم چنین کارت حافظه انجام می شود. عملیات بازبینی بصورت هم زمان و غیر هم زمان تا 16 کانال انجام می شود. فرمت های ضبط تصاویر بصورت MP4-ts می باشد.

ویژگی های این بازبینی بصورت ضبط لوکال، ضبط بر اساس برنامه زمان بندی شده ، ضبط بر اساس آلارم های تحریک، جستجو بر اساس زمان و نوع ضبط، عکس، زوم دیجیتالی، صدا، بازبینی سریع، ضبط بر اساس بازبینی لوکال، بازبینی بر اساس تصویر، بازبینی بر اساس فریم در بازه سرعت بین منفی 16 ایکس تا مثبت 16 ایکس برای روبه جلو و عقب کردن فیلم انجام می شود.

3- آلارم 

انواع آلارم در نرم افزار GUARDSTATION کستل وجود دارد. خروجی تحریک آلارم در تصویر زنده، ضبط، ایمیل، پریست و صدا مشخص می شود. ضبط این آلارم ها بر روی صفحه نمایش یا اینکه تاریخچه آن مشخص خواهد بود.

4-نقشه E-MAP 

فرمت نقشه E-MAP بصورت png/jpeg/bmp می باشد که بصورت یک نقطه، ناحیه و زوم مشخص می باشد.

5- مدیریت کاربران

مدیریت کاربران شامل اضافه کردن کاربر، ویرایش کردن کاربر و حذف کردن کاربر می باشد و سطوح کاربر شامل Super administrator, administrator, operator است.

اطلاعات کاربر در این نرم افزار مدیریتی شامل نام کاربری، پسورد، سطح کاربر و مجوز است. برای هر دوربین تحت شبکه می توان مجوزهای دسترسی متفاوت تعریف کرد.

6- تنظیمات سیستم

تنظیم صدا و تصویر در حالت پردازش تصویر، حالت نمایش تصویر و پروتوکل انتقال استریم وجود دارد. حالت تنظیم تصویر و ذخیره کردن پچ تصویر امکان پذیر است. عملیات لاگین کردن بصورت اتوماتیک و تنظیمتات Import and export در نرم افزار وجود دارد.

عملکردهایی مانند تنظیم ضبط بر اساس آلارم شروع و پایان و مدت زمان آن، تنظیمات SMTP سرور و ایمیل آدرس برای ارسال و دریافت ایمیل ها امکان پذیر است.

سیستم موردنیاز برای نصب نرم افزار مدیریت تصویر Guard Station کستل

 

الف- برای نصب نرم افزار  GUARDSTATION 3.0 با 64 بیت روی یک سیستم، شما نیاز به سیستمی با این مشخصات دارید: ویندوز شما می تواند 7/8/10 با 64 بیت و cpu اینتل core i5 به بالا باید باشد. مموری برای سیستم باید کمتر از 4 گیگابایت نباشد.

ب-برای نصب نرم افزار  GUARDSTATION 3.0 با 32 بیت روی یک سیستم، شما نیاز به سیستمی با این مشخصات دارید: یندوز شما می تواند 7/8/10 با  64 بیت یا 32 بیت و cpu core i5 Intel Pentium IV 3.0 GHz or higher (4Cores,   3.0 GHz recommended)به بالا باید باشد. مموری برای سیستم باید کمتر از 4 گیگابایت نباشد.

ج- برای نصب نرم افزار  GUARDSTATION 3.0 روی یک سیستم مک، شما نیاز به سیستمی با این مشخصات دارید: Mac OS 10.11 or higher و حداقل cpu اینتل core i5 باید باشد. مموری برای سیستم باید کمتر از 4 گیگابایت نباشد.

 

برای نصب این نرم افزار مدیریت تصاویر برند کستل اینجا را کلیک نمایید.

 

امیدوارم این مقاله تخصصی برای شما مفید بوده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد خرید دوربین مداربسته می توانید با شماره 88518080 تماس حاصل فرمایید. ضمنا خوشحال می شویم شما را در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام صنعت امن ببینیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصول