تکنولوژی لایت هانتر LightHunter دوربین مداربسته چیست؟

لایت هانتر LightHunter چیست؟ هدف اصلی در نظارت تصویری دیدن تصاویر در هر لحظه و از هر نقطه بصورت شفاف و با کیفیت می باشد. دوربین‌های مداربسته برای تهیه ی تصاویری با کیفیت و تمام رنگی در شرایط نوری متفاوت باید به خوبی آماده شوند. در حال حاضر یکی از مشکلات و دغدغه های اغلب پروژه های اجرا شده، تصویر نامناسب در شب و نور کم می باشد.

در محیط هایی با نور حداقل، با استفاده از IR می توان تصویر را دید، اما احتمالا اطلاعات ارزشمندی را از دست بدهید و تصاویر سیاه و سفید دیده شوند. دوربین های لایت هانتر LightHunter کستل و الکترونگار در مدارس، پارکینگ ها، فروشگاه ها، فرودگاه ها، بیمارستان ها و هر جایی که نور صحنه کم باشد مورد استفاده مشتری قرار می گیرد. در این مقاله در مورد تکنولوژی نوین مورد استفاده در محصولات کستل و الکترونگار صحبت می کنیم.

 تکنولوژی لایت هانتر LightHunter در دوربین مداربسته 

تکنولوژی LightHunter یک تکنولوژی خلاقانه می باشد که در شرایط نوری فوق العاده کم، تصویری با وضوح بالا، روشنایی مناسب و به شدت شفاف ارائه می دهد. در این تکنولوژی از سه پارامتر استفاده شده است:

الف-استفاده از لنزی با اف استاپ پایین F1.2

لایت هانتر برایتنس تصویر را با طراحی آیریز عدد اف F1.2 بهبود داده است. اف استاپ پایین اجازه ورود نور بیشتری را در نقاطی که تاریک یا کم نور باشد، می دهد. پس با داشتن نور بیشتر، تصویر نیز مطلوب تر خواهد شد.

"لنز

ب- استفاده از سنسور BSI

سنسور تصویر BSI مخفف عبارت back side-illuminated sensor می باشد. در سایر سنسورهای دوربین مداربسته معمولی از ساختار Front – illuminated استفاده می شود. تفاوتی که این دو تکنولوژی دارند در نحوه ورود نور به سطح سنسور می باشد. در حالت Front نور باید از لایه ی metal wiring عبور کرده و سپس به فتودیودها برسد در حالی که در ساختار تکنولوژی لایت هانتر با BSI سطح نور ورودی بالاتر بوده و نور ابتدا به لایه ی فوتو دیود می رسد. با این کار حساسیت نوری به شدت زیاد شده و تصویر در تاریکی بهتر می شود.

"سنسور

ج- استفاده از تکنولوژی U-ISP

تکنولوژی اختراعی منحصر به فرد U-ISP برایتنس تصویر را بهبود داده است. U-ISP قابلیتی هست که تکنولوژی کاهش نویز را برای بهبود نرخ سیگنال به نویز و کاهش تاری تصویر ایجاد می کند.این بطور موثر تاری تصویر را در طول حرکت سوژه کاهش می دهد تا جایی که تصویر به صحنه ی اصلی و واقعی خود باز گردد. مزایای سخت افزار و نرم افزار ترکیبی ، تکنولوژی لایت هانتر ضمانت تصویر تمام رنگی در نور حداقلی را می دهد.

در تصویر زیر، با لایت هانتر LightHunter یک مظنون در حال دزدیدن یک کیف از ماشین می باشد.تصویر دوربین های آی پی نقطه نقطه می باشد. در حالی که تصویر دوربین مداربسته با تکنولوژی لایت هانتر بسیار واضح و تمام رنگی با جزییات بیشتر می باشد. اطلاعات جزیی تر مانند ویژگی های چهره ، رنگ لباس، شماره پلاک به آسانی توسط مراجع قانونی تشخیص داده می شوند.

لایت هانتر LightHunter
لایت هانتر LightHunter

کاربرد تکنولوژی لایت هانتر LightHunter

تکنولوژی لایت هانتر نیاز مشتری برای داشتن تصاویری با کیفیت را تحت تاثیر قرار داده است. دوربین های لایت هانتر کستل و الکترونگار در مدارس، پارکینگ ها، فروشگاه ها، فرودگاه ها، بیمارستان ها و هر جایی که نور صحنه کم باشد مورد استفاده مشتری قرار می گیرد. بیشتر اطلاعات تاثیر گذار در مورد خودرو ها و مظنونین مانند شماره پلاک، رنگ، برند خودرو، چهره، رنگ مو، قد و رنگ لباس یک مظنون برای قانون مفید می باشد.

 

امیدوارم این مقاله تخصصی برای شما مفید بوده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد خرید دوربین مداربسته می توانید با شماره 88518080 تماس حاصل فرمایید. ضمنا خوشحال می شویم شما را در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام صنعت امن ببینیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصول