لغو برگزاری نمایشگاه بین المللی سیستم های امنیتی و دوربین مداربسته essen آلمان

نمایشگاه بین المللی سیستم های امنیتی essen آلمان امسال به علت اپیدمی ویروس کووید 19 در دنیا برگزار نخواهد شد. این نمایشگاه  هر دو سال یکبار در زمینه سیستم های امنیتی، دوربین مداربسته و فناوری های پیشگیری از حریق برگزار می شود و طبق برنامه قرار بود در تاریخ یکم تا چهارم مهرماه سال 1399 برگزار شود.

 

لغو نمایشگاه دوربین مداربسته اسن آلمان
نمایشگاه اسن آلمان به علت کرونا لغو گردید

 

آقای Oliver P. Kuhrt مدیر عامل نمایشگاه معتبر اسن در مورد لغو این رویداد جهانی اضافه کرده است که: تصمیم گیری به لغو این نمایشگاه برای ما بسیار سخت بوده است ولی به دلیل شرایط بوجود آمده و محدودیت های سفرهای جهانی مجبور به گرفتن این تصمیم هستیم.

در نمایشگاه سیستم های امنیتی و دوربین مداربسته اسن از امنیت سایبری گرفته تا نوآوری و خلاقیت در ایجاد امنیت و راهکارهای جدید برای محافظت، آخرین تکنولوژی ها و محصولات در زمینه های کنترل دسترسی، بیومتریک، سیستم های اعلام حریق، امنیت سایبری، سیستم های نظارت تصویری و دوربین مداربسته، وسایل نقلیه زرهی و … ارائه می شود. در آخرین دوره برگزاری این رویداد 4 روزه در سال 1397 بالغ بر 1000 شرکت فعال از 45 کشور دنیا پذیرای حدود 40 هزار علاقه مند، کارشناس و متخصص حوزه امنیت، نماینده فروش محصولات امنیتی، مدیران حوزه امنیتی در لایه دولتی بوده اند.

تاریخ برگزاری نمایشگاه بعدی اسن 20 تا 23 سپتامبر خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصول